Nesvarbu, turite įmonę ar dirbate savarankiškai, turbūt žinote, kad yra klientų, kurie visada apmoka sąskaitas laiku ir maloniai bendrauja, tačiau taip pat yra ir tokių, kurie ne tik piktybiškai vengia apmokėti sąskaitas, bet ir ieško pasiteisinimų, kodėl neapmokės. Labai gaila, tačiau anksčiau ar vėliau vis tiek tenka susidurti ne tik su maloniais klientais, kurie nebando jūsų nuskriausti, bet ir tais, kurie negerbia nei susitarimo, nei jūsų. Ką daryti su tais klientais, kurie vengia apmokėti sąskaitas? Paprasčiausia – rinktis skolų pirkimą arba išieškojimą. Skolų pirkimas yra puikus pasirinkimas tiems, kurie neturi laiko ar noro tęsti šio proceso ir nori kuo greičiau susigrąžinti bent dalį pinigų. Skolų išieškojimas taip pat labai dažnai pasirenkamas, ypač tuomet, kai yra nemokūs klientai. Tad jei ir jums teko susidurti su nemokiais klientais, negaiškite ir kreipkitės dėl skolų pirkimo ar išieškojimo.
Dėl kokių priežasčių klientas gali atsisakyti apmokėti sąskaitą?
Sutikite, jog kartais pasitaiko rimtų priežasčių, kai klientais iš tiesų negali apmokėti sąskaitos. Kokie atvejai suprantami ir pateisinami? Jei klientas atsiprašo ir pateikia rimtą priežastį, kodėl šiuo metu negali skirti biudžeto sąskaitos apmokėjimui, tuomet neturėtų kilti problemų ir galėtumėte sutarti dėl tolimesnės sąskaitos apmokėjimo datos ir palūkanų. Visgi pasitaiko, kad klientai neapmoka sąskaitų ir teigia, kad darbo kokybė netenkina ir panašiai, tai nėra priežastis neapmokėti sąskaitos. Dažnai su tuo susidurti tenka grafikos dizaineriams, fotografams ir pan., tad nenuostabu, jog neretai šių specialybių atstovai prašo avanso.
Kokiais atvejais neapsimoka rinktis skolų pirkimo?
Kai kurie numoja ranka į neapmokėtas sąskaitas ir teigia, kad suma per maža, jog būtų galima kreiptis dėl skolos pirkimo. Visgi skolų pirkimas tinka visiems, kurie turi net ir mažas neapmokėtas sumas. Taip pat ir dėl skolų išieškojimo galima kreiptis ir dėl mažų sumų. Tad net jei ir jūsų sąskaita nesiekia 100 eurų, vis tiek galite kreiptis dėl skolų išieškojimo ir parodyti klientui, jog neleisite jam jūsų skriausti.