2023 m. vizualinio identiteto ir grafinio dizaino tendencijos

Šiuolaikiniame pasaulyje vizualinis identitetas yra vienas svarbiausių bet kurio prekės ženklo aspektų. Pagal jį vartotojai atpažįsta ir atskiria prekės ženklą nuo konkurentų. Nuolat besikeičiančiame grafinio dizaino pasaulyje labai svarbu neatsilikti nuo naujausių tendencijų ir metodų, kad išliktumėte priekyje.

Šiame straipsnyje aptarsime grafinio dizaino tendencijas, kurios, kaip tikimasi, padarys didelę įtaką 2023 m. Apžvelgsime visus svarbius elementus, kurie padės prekių ženklams sukurti stiprų vizualinį identitetą ir išsiskirti iš minios – nuo spalvų schemų iki tipografijos.

Informacija angliškai, video formatu: 15 Graphic Design Trends for 2023

1. Įvadas

Vizualinis identitetas ir grafinis dizainas yra nuolat besikeičiančios sritys, todėl norint sukurti stiprų prekės ženklo identitetą, būtina sekti naujausias tendencijas. 2023 m. jau čia, todėl aptarsime kokios grafinio dizaino tendencijos vyrauja šiais metais. 

2. Spalvų schemos: Ryškesnės, drąsesnės ir gyvybingesnės

Spalva visada buvo galingas dizaino įrankis, o 2023 m. svarbiausia bus drąsios ir ryškios spalvų schemos. Nuo ryškiai rožinės iki neoninės žalios – drąsių ir akį traukiančių spalvų naudojimas padės prekių ženklams išsiskirti perpildytoje rinkoje.

3. Minimalizmo iškilimas

Minimalizmas jau kurį laiką yra grafinio dizaino tendencija, o 2023 m. jis ir toliau dominuos. Populiarus bus paprastas, švarus dizainas, kuriame daugiausia dėmesio bus skiriama neigiamai erdvei, tipografijai ir spalvoms. Minimalizmas puikiai tinka kurti aiškią ir glaustą žinutę, kurią lengva suprasti ir įsiminti.

4. Naujoviška tipografija

Tipografija atlieka labai svarbų vaidmenį bendrame prekės ženklo dizaine, o 2023 m. ji bus svarbesnė nei bet kada anksčiau. Naujoviška tipografija bus pagrindinė tendencija, o dizaineriai eksperimentuos su drąsiais, netradiciniais šriftais, kurie išreiškia teiginį. Taip pat bus populiaru naudoti ranka pieštus ir pagal užsakymą sukurtus šriftus, kurie leis prekių ženklams sukurti unikalų vizualinį identitetą.

5. Retro, vintažiniai stiliai

Pastaraisiais metais buvo populiarūs retro ir vintažiniai stiliai, ir tikimasi, kad 2023 m. ši tendencija išliks. Nuo 70-ųjų įkvėpto dizaino iki 90-ųjų neoninių spalvų – retro ir vintažinis stilius suteiks prekių ženklams nostalgijos ir asmeniškumo. Ši tendencija puikiai tinka prekių ženklams, kurie nori sukurti stiprų ir unikalų identitetą, išsiskiriantį iš minios.

Dėmesio! Ieškantiems profesionalaus grafikos dizainerio paslaugų – kviečiame apsilankyti Dalmantaite.com svetainėje.

6. Judesio grafika ir animacija grafikos dizaine

2023 m. grafikos dizaine bus plačiau naudojama judesio grafika ir animacija. Nuo animuotų logotipų iki aiškinamųjų vaizdo įrašų – judesio grafika padės prekių ženklams sukurti įtraukiančią patirtį, kuri prikaustys vartotojo dėmesį. Ši tendencija puikiai tinka prekių ženklams, kurie nori linksmai ir patraukliai parodyti savo asmenybę ir kūrybiškumą.

7. 3D dizaino ir papildytosios realybės naudojimas grafikos dizaine

2023 m. bus plačiau naudojamas 3D dizainas ir papildyta realybė. Prekės ženklai naudos 3D dizainą, kad sukurtų tikroviškas produktų simuliacijas ir įtraukiančią patirtį. Kita vertus, papildyta  realybė leis prekių ženklams atgaivinti savo produktus virtualioje aplinkoje. Ši technologija sukurs unikalią ir interaktyvią patirtį vartotojui, todėl jam bus lengviau įsivaizduoti produktą ir su juo bendrauti.

8. Vartotojų sukurto turinio įtraukimas (UGC) grafikos dizaine

Pastaraisiais metais vartotojų kuriamas turinys tapo svarbia prekės ženklo kūrimo dalimi, o 2023 m. jis ir toliau bus svarbi tendencija. Prekės ženklai skatins savo sekėjus kurti ir dalytis su jų produktais susijusiu turiniu, taip leisdami parodyti savo prekės ženklo asmenybę ir sukurti bendruomenės jausmą. Vartotojų kuriamas turinys ne tik padės prekių ženklams užmegzti asmeniškesnį ryšį su klientais, bet ir sukels šurmulį apie jų produktus.

9. Įtraukianti vizuali patirtis su virtualia realybe grafikos dizaine

2023 m. virtualioji realybė ir toliau bus populiari grafinio dizaino tendencija. Ji suteikia įtraukiančią patirtį, kuri leidžia vartotojui giliau bendrauti su produktu ar prekės ženklu. Prekės ženklai gali naudoti virtualiąją realybę savo produktams demonstruoti, interaktyviems žaidimams kurti ar net virtualiai ekskursijai po savo parduotuves. Ši tendencija padės prekių ženklams užmegzti asmeniškesnį ryšį su savo klientais ir suteikti unikalią patirtį, išskiriančią juos iš konkurentų.

10. Tvarumas dizaine

Tvarumas tapo svarbia grafinio dizaino tendencija. 2023 m. prekių ženklai ir toliau daug dėmesio skirs aplinkai draugiško dizaino, skatinančio tvarumą, kūrimui. Tvarumas bus dizaino tendencijų priešakyje – nuo ekologiškų medžiagų naudojimo iki ilgesnio tarnavimo laiko produktų kūrimo. Prekės ženklai, teikiantys pirmenybę tvarumui, ne tik patiks ekologiškai sąmoningiems vartotojams, bet ir įsitvirtins kaip atsakingos ir pažangiai mąstančios įmonės.

Išvada

Apibendrinant galima teigti, kad vizualinis identitetas ir grafinis dizainas yra esminiai bet kurio prekės ženklo sėkmės komponentai. Norint sukurti unikalią ir atpažįstamą tapatybę, prekių ženklams labai svarbu sekti naujausias grafinio dizaino tendencijas. 2023 m. galime tikėtis įvairių tendencijų – nuo drąsių ir ryškių spalvų schemų iki įtraukiančios virtualios realybės patirties. Įtraukdami šias tendencijas į savo dizainą, prekių ženklai gali sukurti unikalią ir įsimintiną patirtį savo klientams ir tapti pramonės lyderiais.